ΦόρουμΦόρουμ  ΕγγραφήΕγγραφή  ΣύνδεσηΣύνδεση  

Μοιραστείτε | 
 

 Η Συμφωνία

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Witcher
Admin
Admin
avatar

Άντρας Τοξότης Τίγρης
Ημερομηνία εγγραφής : 28/06/2010

ΔημοσίευσηΘέμα: Η Συμφωνία   Πεμ Αυγ 17, 2017 2:55 pm

Η Συμφωνία (pact) είναι μια δεσμευτική συμφωνία μεταξύ ενός μάγου ή Θνητού με ένα πνεύμα, συνήθως Δαίμονα, για υπηρεσίες που ξεπερνούν την δύναμη των φυσικών νόμων, όπως το βρεθεί ένας θησαυρός. Οι ανεπίσημες συμφωνίες με Δαίμονες και με τις δυνάμεις του Κακού, υπάρχουν σε θρύλους και λαογραφικές ιστορίες όπου ορισμένοι σαγηνεύτηκαν στο να πουλήσουν την ψυχή τους. Στην Τελετουργική Μαγεία, τυπικές συμφωνίες χρησιμοποιούνται επιτρέποντας στον μάγο να ελέγξει ένα πνεύμα για συγκεκριμένους σκοπούς και χάρες.

Υπάρχουν δυο ειδών Συμφωνίες: η Μονόπλευρη Συμφωνία, κατά την οποία ο Δαίμονας συμφωνεί να υπηρετήσει χωρίς όρους, και η Αμφίπλευρη Συμφωνία, κατά την οποία ο Δαίμονας συμφωνεί μεν να υπηρετήσει το μάγο αλλά με όρους, όπως το να κατασχέσει το σώμα και την ψυχή του μάγου. Οι Συμφωνίες γίνονται με Γριμόρια, τα Εγχειρίδια Τελετουργικής Μαγείας. Ασχέτως του είδους της Συμφωνίας, κάποια πνεύματα δεσμεύονται εύκολα και κάποια άλλα όχι. Τα τελευταία είναι και τα πιο επικίνδυνα και δεν θα πρέπει να τα εμπιστευτεί ο μάγος.

Το πιο σημαντικό από τα Γριμόρια, είναι το “Κλειδί του Σολομώντα”. Το Κλειδί αναφέρεται σε “Ποινικούς Δεσμούς” και  “Συμφωνίες” μόνο σε συνδυασμό με μαγεία για έρωτα και χάρες αλλά δεν μπαίνει σε λεπτομέρειες. Επίσης, το Κλειδί αναφέρει ότι η Πεντάλφα είναι ικανή να παρέχει προστασία στον μάγο απέναντι στους Δαίμονες. Ενώ αντίθετα, το βιβλίο “Grimorium Verum” δεν αναφέρεται ιδιαίτερα στις Συμφωνίες και την Προστασία. Το δε “Lemegeton” δεν αναφέρεται καν στην ανάγκη για προστασία και Συμφωνίες, για να θωρακίσει την ψυχή του μάγου από κάθε ζημιά.

Το “Grand Grimoire”, ένα Βιβλίο Μαύρης Μαγείας, δίνει έμφαση στις Συμφωνίες ως μέσα για εξασφάλιση των δαιμονικών υπηρεσιών. Το Βιβλίο αναφέρει πως αν ο μάγος δεν μπορέσει να γίνει αυθεντία στην μαγεία του Κανιμπαλιστικού Κύκλου και ενός “Εκρηκτικού Ραβδιού” (μαγικό ραβδί το οποίο τρέμουν όλοι οι Δαίμονες), τότε η Συμφωνία είναι απολύτως απαραίτητη. Ακόμα και με αυτά τα δυο Εργαλεία, το Βιβλίο υποστηρίζει πως η Συμφωνία είναι απαραίτητη. Χωρίς το Ραβδί και τον Κύκλο, ο μάγος έχει ελάχιστες πιθανότητες να επιτύχει.

Υπάρχει η εσφαλμένη άποψη ότι μια Συμφωνία πραγματοποιείται με τον Εωσφόρο. Μια Συμφωνία δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με τον Εωσφόρο, τον Μπιέλζεμπαμπ και τον Άσταρωθ, αλλά με τους αμέσως πιο κάτω στην Ιεραρχία. Παρέχεται ένα γραπτό ανάμεσα στον μάγο και τον Αρχιδαίμονα Lucifuge Rofocale ( το “Lucifuge” σημαίνει “αυτός που διώχνει το φως”. Το “Rofocale” είναι πιθανά αναγραμματισμός του “Focalor”, ενός πανίσχυρου Μέγα Δούκα της Κόλασης, έχοντας υπό τον έλεγχο του 3 ή 33 λεγεώνες). Ο Lucifuge είναι ο Αρχιδαίμονας ο οποίος είναι ο Πρωθυπουργός της Κόλασης, με εντολή του Εωσφόρου. Περιγράφεται ως διστακτικό και πεισματάρικο πνεύμα το οποίο θα πρέπει να αναγκαστεί να εμφανιστεί με την χρήση του Ραβδιού και απειλές με Κατάρες.

Το “Μέγα Γριμόριο” δίνει στον μάγο την “Μεγίστη Επίκληση του Πνεύματος” για να καλεστεί ο Αρχιδαίμονας. Όταν εμφανιστεί επιτέλους, το πρώτο που θα κάνει είναι να απαιτήσει ως αντάλλαγμα για τις υπηρεσίες του, ο μάγος να “σε 50 χρόνια σε μένα να δοθείς, για να κάνω με το σώμα σου και την ψυχή ότι επιθυμώ”. Μετά από διαπραγματεύσεις που συμπεριλαμβάνουν απειλές από τον μάγο ότι θα τον στείλει πίσω στις αιώνιες φλόγες της Κόλασης με το Ραβδί, ο Αρχιδαίμονας συμφωνεί να εμφανίζεται δυο φορές την νύχτα, εκτός από Κυριακές, και τότε κάνουν μια γραπτή υπό όρους Συμφωνία με τον μάγο. Ο Αρχιδαίμονας αναγνωρίζει την εξουσία και το Γριμόριο του μάγου, συμφωνεί να παρέχει τις υπηρεσίες που ζητούνται αν καλεστεί κανονικά, και απαιτεί ορισμένες υπηρεσίες και πληρωμές σαν αντάλλαγμα της ποινής της κατάσχεσης της ψυχής του μάγου. Μάλιστα, το Βιβλίο αναφέρει τα λόγια:

Επίσης εγκρίνω το Βιβλίο σου, και δίνω σε εσέ την πραγματική μου υπογραφή σε περγαμηνή, την οποία θα επισυνάψεις εσύ στο τέλος της, για να τη χρησιμοποιήσεις στην ανάγκη σου. Επιπροσθέτως, θέτω τον εαυτό μου στη διάθεση σου, μπρος σου να εμφανιστώ στο κάλεσμα σου όταν, είσαι εξαγνισμένος και κρατώντας το τρομερό Εκρηκτικό Ραβδί, το Βιβλίο εσύ θα ανοίξεις, έχοντας περιγράψει τον Καμπαλιστικό Κύκλο και έχεις δηλώσει τη λέξη Rocofale. Σε εσε υπόσχομαι να έχω φιλική συναναστροφή με αυτούς που έχουν προστατευθεί από την κατοχή του Βιβλίου, όπου η πραγματική μου υπογραφή βρίσκεται, υπό την προϋπόθεση να με επικαλεστούν σύμφωνα με τον κανόνα, στην πρώτη στιγμή που θα με χρειαστούν. Επίσης εμπλέκομαι να παραδώσω σε εσέ το θησαυρό που αναζητάς, με τον όρο να κρατήσεις το μυστικό για πάντα απαράβατο, ευσπλαχνικός να είσαι στους φτωχούς, και να μου δίνεις ένα χρυσό ή ασημένιο νόμισμα την πρώτη μέρα του κάθε μήνα. Αν αποτύχεις εσύ, δικός μου θα είσαι αιωνίως.

Η αναφορά στο “Βιβλίο” που κάνει ο Αρχιδαίμονας δεν είναι το Μέγα Γριμόριο, αλλά το αναληθή “Τέταρτο Βιβλίο”, ένα γριμόριο το οποίο καταλογίζεται στον Χένρι Κορνίλιους Αγκρίπα. Το Μέγα Γριμόριο αναφέρει το πώς να γίνει μια Συμφωνία με τον Lucifuge Rofocale, η οποία θα πρέπει να υπογραφεί από τον μάγο με το δικό του αίμα. Στη συνέχεια, ο μάγος θα πρέπει να συγκεντρώσει τα ακόλουθα Εργαλεία: ένα Ραβδί φτιαγμένο από Άγρια Φουντουκιά, μια Αιματόπετρα και δυο ευλογημένα κεριά. Πηγαίνει σε ένα απομονωμένο μέρος, είτε σε εσωτερικό είτε σε εξωτερικό χώρο. Ορίζει πως το ιδανικό είναι ένα ερειπωμένο κάστρο. Εκεί ο μάγος θα πρέπει να κάνει ένα Μαγικό Τρίγωνο με την Αιματόπετρα και μπαίνει μέσα, κρατώντας την γραπτή Συμφωνία, τη Μέγιστη Επίκληση του Πνεύματος, συμπεριλαμβανομένου του Ραβδιού από Άγρια Φουντουκιά, το Μέγα Γριμόριο και την απόλυση για την άδεια να φύγει ο δαίμονας μόλις έχει τελειώσει η εργασία. Ο μάγος επικαλεί τον Εωσφόρο, τον αυτοκράτορα της Κόλασης, τον Μπιέλζεμπαμπ τον Πρίγκιπα και τον Ασταρώθ τον Μέγα Δούκα της Κόλασης, να τους ζητήσει να στείλουν τον Αρχιδαίμονα Rofocale, ώστε να γίνει η Συμφωνία.  Όταν τελικά έρθει ακολουθεί η συζήτηση μεταξύ του Αρχιδαίμονα και του μάγου:

- Δες! Εδώ είμαι! Γιατί με αναζητάς; Γιατί εσύ διαταράσσεις την ανάπαυση μου;
- Επιθυμία μου είναι με σένα συμφωνία να κάνω, έτσι ώστε να αποκτήσω πλούτο στα χέρια μου αμέσως, αποτυγχάνοντας σε αυτό, εγώ θα σε βασανίσω με τις ισχυρές λέξεις του Γριμορίου.
- Δεν μπορώ να υπακούσω με το αίτημα σου εκτός αν εσύ παραδώσεις τον εαυτό σε μένα σε 20 χρόνια, να κάνω με το σώμα σου και τη ψυχή όπως επιθυμώ.

Αμέσως μετά, πέταγε την Συμφωνία του στον Αρχιδαίμονα, η οποία θα πρέπει να ήταν γραμμένη από το δικό του χέρι, σε ένα φύλλο από παρθένα περγαμηνή. Θα έπρεπε να γράφει επάνω τα ακόλουθα και στο τέλος να υπογραφεί με το αίμα του μάγου.
- Υπόσχομαι στον μέγα Lucifige να τον ανταμείψω στο χρόνο των 20 χρόνων για όλους τους θησαυρούς που μπορεί να μου δώσει. Με το παρών αυτού, έχω υπογράψει ο ίδιος.
- Δεν μπορώ να πραγματοποιήσω αυτό το αίτημα.


Για να εξαναγκάσεις την υποταγή του, θα πρέπει να ψάλει πάλι ο μάγος την “Υπέρτατη Κατονομασία”(Supreme Appellation), με τις φοβερές λέξεις του Μέγα Γριμορίου, μέχρι να εμφανιστεί για δεύτερη φορά ο Αρχιδαίμονας, και να πει προς τον μάγο:

- Γιατί με τυραννάς παραπέρα; Άσε με να αναπαυθώ, και θα σου απονείμω εσέ το κοντινότερο θησαυρό, με τον όρο ότι εσύ θα μου δώσεις ένα νόμισμα την πρώτη Δευτέρα κάθε μήνα, και να μην επικαλεστείς εμέ συχνότερα από μια φορά την εβδομάδα, έξυπνα, ανάμεσα στις 10 το βράδυ και στις 2 το πρωί. Σήκωσε την Συμφωνία σου. Την έχω υπογράψει. Απέτυχε στην υπόσχεση σου, και θα είσαι δικός στο πέρας των 20 χρόνων.

Ο Ιάκωβος Α΄ της Αγγλίας ή Ιάκωβος ΣΤ΄ της Σκωτίας, στο “Daemonologie” (1597) ένα από τα πολλά βιβλία που έγραψε με θέμα τη Δαιμονολογία, συμφωνούσε με τον ανώνυμο συγγραφέα του Μέγα Γριμορίου, ότι η ανάγκη για να γίνει μια Συμφωνία έδειχνε πόσο αδύναμος ήταν ο μάγος σε δύναμη στο να μπορέσει να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες των δαιμόνων μέσω από μαγικών μέσων.

Συμφωνίες, μαγεία και οι δίκες, δεν θα μπορούσαν να μείνουν απ’ έξω.  Κατά την διάρκεια της Ιεράς Εξέτασης, οι κυνηγοί μαγισσών της Ευρώπης πίστευαν πως οι μάγισσες έμπαιναν σε διαβολικές συμφωνίες, ορκιζόμενες να υπηρετούν τον διάβολο ή κάποιον από τους περιφερειακούς δαίμονες. Λέγεται πως η Συμφωνία ήταν κάποιες φορές λεκτική αλλά παραδοσιακά ήταν γραπτή σε παρθένα περγαμηνή και υπογεγραμμένη με αίμα. Η μάγισσα δεχόταν να ανταλλάξει συμμαχία και την ψυχή της για να αποκτήσει μαγική δύναμη και να εκπληρωθούν όλες οι ευχές και επιθυμίες της.  Ενώ ο μάγος έβλεπε την Συμφωνία για προσωπικό όφελος, όπως το να βρει κρυμμένους θησαυρούς, η μάγισσα έκανε τη Συμφωνία για να μπορέσει να αποκτήσει μαγική δύναμη για να μπορεί από μοχθηρία να βλάψει τους γύρω της. Η Συμφωνία της μάγισσας με τον διάβολο γινόταν είτε ιδιωτικά είτε ως μέρος τελετουργίας που έκανε σε κάποιο Σάμπατ.

Κάθε Συμφωνία διαβολική για την Ιερά Εξέταση ήταν βασισμένη σε μια μακράν ιστορία από υποθέσεις και θεωρίες ανάμεσα σε θεολόγους, ότι κάθε μορφή μαγείας, γητείας ακόμα και μαντείας είχαν να κάνουν με Δαιμονική Συμφωνία. Τέτοιους ισχυρισμούς έγιναν από τον Ωριγένη (σημαντική μορφή των πρωτοχριστιανικών χρόνων) και από τον Άγιο Αυγουστίνο, έναν από τους πιο σημαντικούς πατέρες της πρωτοχριστιανικής Εκκλησίας. Ό Άγιος Θωμάς ο Ακινάτης, τον 13ο αιώνα, δήλωσε στο “Sententiae” πως “οι μάγοι εκτελούν θαύματα μέσα από προσωπικές συμφωνίες με δαίμονες”.  Οι Εξεταστές βασάνισαν υποτιθέμενους μάγους και μάγισσες για να τους εξαναγκάσουν να ομολογήσουν τις Συμφωνίες. Δεν ήταν απαραίτητο να παραχθεί ένα πραγματικό έγγραφο, καθώς μια λεκτική ομολογία ήταν αρκετή για να τον καταδικάσουν σε θάνατο, συχνά με το κάψιμο στην Πυρά. Σε δυο διάσημες δίκες του 17ου αιώνα στη Γαλλία, δυο Συμφωνίες είχαν παραχθεί, μια λεκτική και μια γραπτή.

Το 1611, ο πάτερ Λουίς Γκοφριντί δοκιμάστηκε από κατηγορίες για πρόκληση κατάληψης στις καλόγριες από δαιμονικές δυνάμεις, στο Αιξ-αν-Προβάνς. Υπό βασανισμούς και κακουχίες, ο πάτερ απήγγειλε την Συμφωνία του λεκτικά μπροστά στους Εξεταστές:

Εγώ, ο Λουίς Γκοφριντί, αποκηρύσσω κάθε τι καλό, εξίσου πνευματικά καθώς και χρονικά, τα οποία μπορεί να απονεμηθούν επάνω μου από τον Θεό, την Ευλογημένη Παρθένο Μαρία, και όλους τους Αγίους του Παραδείσου, ιδιαίτερα του προστάτη μου Αγίου Ιωάννη του Βαπτιστή, καθώς επίσης και του Αγίου Πέτρου, του Αγίου Παύλου και του Αγίου Φραγκίσκου, και παραδίδω το σώμα μου και την ψυχή στον Εωσφόρο, σε αυτόν που στέκομαι μπρος του, μαζί με όποιο καλό μπορεί να κατέχω ποτέ, (“ψιθυριστά”: σώζει πάντα τα οφέλη από τη θεία κοινωνία, ακουμπώντας αυτούς που τα έχουν ήδη λάβει). Και σύμφωνα με το πνεύμα αυτών των όρων έχω υπογράψει και έχω σφραγίσει.

Στην ίδια δίκη ήταν και ένα από τα θύματα του πάτερ, η καλόγρια Μάντελαϊν ντε λα Ποντ, η οποία προφορικά ομολόγησε πως έκανε και εκείνη Συμφωνία.

Με όλη μου την καρδιά και με πλήρη ειλικρίνεια και με όλη μου τη θέληση, πιο σκόπιμα εγώ η ίδια πλήρως αποκηρύσσω τον Θεό, τω Πατρί, τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα, την Ιερή Αγία Μητέρα του Θεού, όλους τους αγγέλους και ειδικά τον άγγελο προστάτη μου, τα Πάθη του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, το Πολύτιμο Αίμα του και τις αξίες του, την θέση μου στον Παράδεισο, επίσης τις θετικές εμπνεύσεις που μπορεί ο Θεός να μου δώσει στο μέλλον, όλες οι προσευχές που έγιναν ή μπορεί να γίνουν από μένα.

Φυσικά ο πάτερ Γκοφριντί καταδικάστηκε και κάηκε ζωντανός στην Πυρά, ενώ η Μάντελαϊν καταδικάστηκε και εξορίστηκε από την ενορία. 22 χρόνια πιο μετά, ο πάτερ Ούρμπαιν Γκραντιέρ, ένας ενοριακός ιερέας του Σαίντ Πιερ ντου Μαρς στο Λουντέν της Γαλλίας, βρέθηκε αντιμέτωπος με κατηγορίες  ότι προκάλεσε στις καλόγριες του Λουντέν να καταληφθούν από δαιμονικές οντότητες. Μια γραπτή Συμφωνία παρουσιάστηκε σαν αποδεικτικό στοιχείο στην δίκη. Ήταν γραμμένη στα λατινικά ανάποδα και είχε υπογραφεί με αίμα. Η Συμφωνία έγραφε:

Εμείς, ο πανίσχυρος όλων Εωσφόρος, ακολουθούμενος από τον Σατανά, τον Μπιέλζεμπαμπ, τον Λεβιάθαν, τον Έλιμι, τον Ασταρόθ και άλλους, έχουν σήμερα αποδεχτεί την Συμφωνία συμμαχίας με τον Ούρμπαιν Γκραντιέρ, ο οποίος είναι με το μέρος μας. Και του υποσχόμαστε αυτού την αγάπη των γυναικών, το άνθος των παρθένων, την αγνότητα των καλογριών, γήινες τιμές, απολαύσεις και πλούτη. Θα συνουσιάζεται εκτός γάμου κάθε τρεις μέρες, η ευθυμία θα είναι αγαπητή για αυτόν. Θα προσφέρει σε μας μια φορά το χρόνο μια θυσία σημαδεμένη με το αίμα του, θα ποδοπατήσει κάτω από το πόδι του τη θεία κοινωνία της εκκλησίας και θα λέει προσευχές σε μας. Λόγω της συμφωνίας αυτής, θα ζήσει ευτυχισμένος για 20 χρόνια στην γη ανάμεσα στους ανθρώπους, και τελικά θα έρθει ανάμεσα μας το Θεό να καταραστούμε. Έγινε στην Κόλαση, στο συμβούλιο των δαιμόνων.
(Υπογεγραμμένο από) Σατανά, Μπιέλζεμπαμ, Εωσφόρο, Έλιμι, Λεβιάθαν,Ασταρόθ.
Επικυρώθηκε η υπογραφή και το σημάδι από τον Αρχιδαίμονα και του άρχοντες μου οι Πρίγκιπες της Κόλασης
(Προσυπογράφηκε από) Μπάαλμπεριθ, καταγραφέας


Ο Γκραντιέρ είχε την ίδια μοίρα με τον Γκοφριντί.

_________________
Dinle kalp sesini
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://triquetra.freeforumsblog.com
 
Η Συμφωνία
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Triquetra :: ΕΙΔΗ ΜΑΓΕΙΑΣ :: Μαύρη Μαγεία-
Μετάβαση σε: